HOME

ebookrecensies.nl

Home /

Hobby

Freds Bouwtekeningen Meer dan 10000 bouwtekeningen en doehetzelf projecten

door Marcel, 05 januari 2019

Loop je wel eens door de bouwmarkt en denk je: “Dat moet ik toch ook zelf kunnen?”. De prijzen liegen er doorgaans niet om en dat is des te meer reden om eens te kijken naar andere mogelijkheden. Fred Schouten heeft je gehoord en helpt al jaren doe-het-zelvers door heel Nederland en België met het maken van prachtige dingen. Denk hierbij aan een buitenkeuken, robuuste eettafels of een steigerho

Reacties 0

Cursus Piano Spelen termijnen

Cursus Piano Spelen termijnen

door Marcel, 07 januari 2019

Piano spelen is een hele kunst. Het bespelen van al die toetsen leer je niet zo meer en kost zeker enige tijd. Tijd die je het liefst zo efficiënt mogelijk besteedt. Deswege is het fantastisch dat je met de Cursus Piano Spelen van Steven Pruis dit prachtige instrument zonder les bij je thuis kan leren spelen. Dit bespaart je pianolessen op ingewikkelde tijden en de dure kosten die vaak aan een mu

Reacties 0

Direct 3 jaar toegang tot Gitaarles nl

Direct 3 jaar toegang tot Gitaarles nl

door Marcel, 07 januari 2019

Vind je het geweldig om te zien wat mensen als Slash, Paul McCartney en Eddie van Halen voor geluid uit hun gitaren krijgen? Zou je ook graag eens een poging wagen om dit prachtige instrument te leren spelen? Volg dan meer dan 5000 mensen die je voorgingen op gitaarles.nl. Op deze website leer je als totale dummie op een leuke manier gitaarspelen zonder dat er ook maar een dure gitaarleraar of ver

Reacties 0

Leer gitaar spelen in 22 lessen

Leer gitaar spelen in 22 lessen

door Marcel, 07 januari 2019

Wil je graag gitaarsolo`s spelen of wil je de show stelen wanneer je samen bent met familie of vrienden? Wil je daarnaast niet veel geld uitgeven en bovendien snel deze nieuwe vaardigheid leren? Doe dan de cursus “Leer Gitaar Spelen in 22 Lessen” van gitarist Koen Snoek. Met deze basiscursus leer je de basis voor goed gitaar spelen. Zelf leerde Snoek gitaar spelen van Jaap de Witte en Jaap Kw

Reacties 0

Cursus Piano Spelen

Cursus Piano Spelen

door Marcel, 07 januari 2019

Als je geen piano kan spelen lijkt dit instrument een mysterie. Met al haar zwarte en witte toetsen plus een paar pedalen lijkt het net een circusact. Toch is het voor iedereen mogelijk om dit instrument te leren spelen. Steven Pruis is iemand die je helpt bij het onder de knie krijg van dit instrument, ongeacht je startniveau of waar je je bevindt. Met de Cursus Piano Spelen bespaar je al snel